diumenge, 26 d’octubre del 2008

Moltes gràcies, La Vanguardia!!!

Avui, el diari La Vanguardia ha pres una decisió senzillament brillant, que posarà els amants de la història en general i de la genealogia en particular amb el cor a cent per hora i exultants de satisfacció.
Només obrir La Vanguardia digital aquest matí he llegit la notícia: LVG ha decidit posar a l'abast de tothom la seva hemeroteca, tots els diaris publicats des de 1881!!!

Tot avui que, tret de les feines de cada diumenge (repàs dels deures de la setmana, planxar...) només he tingut ulls per a l'hemeroteca de La Vanguardia. Hi he pogut trobar esqueles de persones que són objecte de la meva recerca, com ara el meu besavi Salvador Llopis, que va morir el 24 de gener de 1924:
Hi he trobat també notícies de les que tenia referències llunyanes i vague, però que ara La Vanguardia m'ha permès confirmar, com una condecoració que el rei Alfons XIII va atorgar al meu besavi Luis San José, i que va aparèixer a LVG del 14 de maig de 1912:

O, fins i tot, una foto de la meva àvia quan era jove, en un acte d'homenatge que la Generalitat republicana va fer al seu germà Manuel Colomer i Llopis, a l'octubre de 1931:


I això només el primer dia!!! Novament, moltíssimes gràcies a aquesta iniciativa pionera de La Vanguardia!!!

CHAPEAU!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

més prepotente y más arrogante